30 Ocak 2012 Pazartesi

Ay Işığı Şiiri

Ünlü Şairlerimizden A.Kadir Bilginin şiirlerinden biri olan Ay Işığı Benim ok sevdiğim bir eserlerden biri.Çok manası var bu şiirin.Anlam ve Yaşananları anlatan bu şiirde.barışı ve sevgiyi vurgulayan önemli şiirlerden biridir kısa ve öz cümleler ile duygularını dillere döken Kadir Bilgin,bir çok şiirlere daha imza atmış durumda benim favori ve beğendiğim Kadir Bilgin şiirlerden birincisi bu Ay Işığı adlı eseridir.Şiirler hayatımızda duygulara isteklere aşklara yön veren nemli bir anahtardır.Bu şiiri okudukça aklıma Eskişehir Yıllarım geliyor.İzmir e yerleşeli fazla olmadı fakat yine de insanda hüzün ve
özlem duygusu hiç eksilmiyor diyebilirim.A.Kadir Bilgin Ay Işığı olan bu eserini sizlerle paylaşmak istedim kısa ve öz olan bu şiiri okumanızda fayda olur.
AY IŞIĞI
Ay ışığı kutsal sevgilim
Fısıltıların yumuşak topraklarda
Ayak izlerime dolanıyor
Sende terkedip gitme
Sularla oynaşmaya
Doğur beni ışığınla
Lekeli yüzüne
Bulaşmış gibi yeni bir iz
Şarkımızı çalıyor dağlar
Haydi dans edelim özlemle
Çakışsın bedenlerimizdeki giz
Mırıl mırıl büyüsün başaklar
Barış içinde çoğalsın sevgimiz...

Yazar: A.Kadir Bilgin
Blog siteme ilk sevdiğim şiiride eklemiş oldum bu arada devamı ilerde yavaş yavaş eklerim vakit buldukça bu arada bende blogger blog yazarları arasına katıldm arkadaşlar. blog yazmayı sevdiğim için bu blogu açma kararı aldım sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder