3 Şubat 2012 Cuma

Beyin Yapısı Animasyon Videosu

Merhaba çok merak ettiğim sağlık konularından biri ve en çok merak ettiğim organlarımızdan biri olan beynin yapısı,beyin yapısı anatomisi ile ilgili bir yabancı video buldum arkadaşlar benim gibi merak edenler için paylaşayım dedim.Ayrıca Alzheimer Hastalığıyla ilgili bölümlerinde var videoda izleyince görebilirsiniz.Video görüntüsü 3d animasyon programlarıyla yapılmış sağlık beyin

yapısı ve Alzheimer hastalığının oluşma nedenleri gibi bir çok animasyon görüntüsüne yer veriyor fakat ingilizce video editten anlasaydım türkçe alt yazı koyardım maalesef video programlarından anlamadığım için alt yazı ekleyemedim kusurumu mazur görün.ayrıca videoya bakarken beynimizin muhteşem bir orga olduğunu göreceksiniz nasıl sinyaller oluştuğunu,beynimizdeki postacıkların,hücrelerin akışını tamamen özetleyen yararlı bir sağlık videosu beyin yapısı anatomisi videosu izlemenizi tavsiye ediyorum ingilizce bilenler daha iyi anlayacaktır.4:22 dakika falan sürüyor sıkılmadan izleyebileceğiniz bir beyin yapısı ve Alzheimer hastalığı nedenleri oluşu konularını içeren bir animasyon 3d videosudur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder