31 Ocak 2012 Salı

14 Şubat Sevgililer Günü Anlamı ve Hediyesi 2012

2012 14 Şubat yaklaştığı bugünlerde Sevgilinize nasıl bir hediye almayı düşünüyorsunuz? 14 Şubatın Anlamı nedir? bu 14 Şubat günününden ziyade ayrı bende yeri çok farklı,Eşime bu 14 şubat gününde onu mutlu edecek bir hediye almam lazım,önerileriniz neler? diye yardım almadanda edemiyorum.Aklıma bir çok hediye gelsede onun için özel olan bir hediyeyi almak istiyorum bu konuda çok seçiciyim kahretsin.Şimdiden hediye listemde çoğu şeyi sildim ve yeni bişeyler arayış içine girdim.Acaba nasıl bir hediye alsamda gerçek anlamda mutlu olur onu sevdiğimi ve

ona değer verdiğimi düşünür?İnternette araştırma yapmama rağmen değişik bir fikir aklıma gelmedi.Bu 2012 14 Şubat sevgililer gününün daha farklı geçmesini istiyorum.14 Şubatın anlamı nedir? Neden sevgililer günü sadece 14 şubAtta kutalnıyor? gibi soruları bende düşünmeden edemiyorum fakat sevgiline istediğin zaman özel bir gün geçirmekte özgürüz.sevgilin ile sen birlikte bir özel gün belirleyebilirsiniz,bizim yaptığımız gibi.14 Şubat Sevgililer günü resmi olarak insanların sosyal aktivileri ve Dünyada insanları mutlu etmek için konulduğu bir gündür diye düşünüyorum.14 Şubat gününü ilk Roma Katolik klisesine dayanıyormuş ansiklopedide öyle yazıyor.Konumuza gelleim acaba 14 şubatta sevgiliye alınacak en özel ve güzel hediye nedir? fikirleri bekliyorum.İnşallah herkes sevdiğine kavuşur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder